استفاده از سفره یکبار مصرف برتر در امارات اجباری شد

رومیزی های پلاستیکی برای پیک نیک، باربیکیو، تولد، مراسم پذیرایی و غیره مناسب هستند. موجود در انواع رنگ می باشد که می توانید نوع ساده یا گلدار را برای مهمانی در باغ یا یک مشکی ساده را برای رویدادهای رسمی تر انتخاب کنید.

بهترین قسمت در مورد استفاده از سفره یکبار مصرف برتر برای روکش های میز این است که از پلاستیک غیر سمی، بدون کلر، بی بو و بدون BPA ساخته شده اند.

هنگام خرید اینها، می توانید مطمئن باشید که مهمانان و سیاره خود را ایمن نگه می دارید.

این رومیزی ها برای هر میز گرد تا شش فوت مناسب هستند. آنها دارای یک پارچه زیبا برای پنهان کردن لبه های میز و خاصیت ارتجاعی برای قرار دادن آسان هستند.

این ویژگی‌ها کمک می‌کنند تا رومیزی به‌خوبی روی میز قرار گیرد، اما وقتی مراسم شما به پایان می‌رسد، به راحتی در می‌آید.

در حین دور انداختن اینها، می توانید انتهای آن را برای یک کیسه زباله خودکار برای هر زباله روی میز به هم نزدیک کنید.

از آنجایی که این محصول در برابر پارگی مقاوم بوده و از ظرفیت باربری بالایی برخوردار است، وزن قابل توجهی را بالا می برد.

انتخاب عالی دیگر این بسته 12 پارچه رومیزی پلاستیکی است که می تواند هر میز گردی را تا 6 فوت بپوشاند.

اینها جایگزینی عالی برای رومیزی های پارچه ای هستند زیرا به راحتی یکبار مصرف می شوند و در عین حال در هر مراسمی عالی به نظر می رسند.

علاوه بر این، این محصول از پلاستیک مقاوم و ضدآب ساخته شده است، بنابراین به راحتی میز شما را در برابر ریخت و پاش محافظت می کند.

بر خلاف بسیاری از رومیزی های پلاستیکی گرد موجود در بازار، این رومیزی ها مات هستند و برای مهمانی ها، عروسی ها، تولدها، تعطیلات و سایر مراسم های مضمون، گزینه ای عالی هستند.

این روکش های میز گرد که در بیش از 30 رنگ و طرح موجود است، به راحتی با تم های مختلف و کارد و چنگال های مهمانی مانند بشقاب، قاشق و چاقو هماهنگ می شوند.

به علاوه، آنها مقرون به صرفه ترین گزینه در لیست ما هستند، و آنها را مقرون به صرفه می کند.