اعتیاد عجیب خانمی به کفش ویکو زنانه باعث دردسر برای همسرش شد

کفش‌های پیاده‌روی با استفاده از رویه مناسب یا جیر یا پارچه ساخته می‌شوند گاهی اوقات آنها مخلوطی از این دو خواهند بود.

کفش ویکو زنانه پیاده‌روی ساخته شده با رویه‌ی جیر و مشبک نسبت به کفش‌های چرمی سنتی‌تر، تنفس‌پذیرتر و سبک‌تر خواهند بود.

کفش‌های چرم کامل اغلب گزینه سنگین‌تر از این سه هستند، در حالی که پارچه اغلب سبک‌ترین است.

کفش های ویکو، درست مانند چکمه ها، در مقایسه با پارچه دوام بیشتری خواهند داشت. چکمه‌های پارچه‌ای می‌توانند بسیار سبک و انعطاف‌پذیر باشند و شکستن آنها بسیار آسان است.

کفش های مخصوص پیاده‌روی و دویدن ممکن است شبیه به هم باشند، اما برای دو هدف متفاوت طراحی شده‌اند. تفاوت اصلی در بالشتک است.

هنگامی که راه می روید، ابتدا پاشنه شما در حرکت معمولی پاشنه تا پنجه با زمین تماس پیدا می کند، بنابراین پاشنه بیشتر ضربه را جذب می کند.

بنابراین کفش‌های پیاده‌روی پاشنه‌ای ضخیم‌تر و اغلب اریب دارند که ثبات را بهبود می‌بخشد اما نسبت به توپی پا انعطاف‌پذیرتر هستند که به واکر کمک می‌کند تا از پا خارج شود.

در مقابل دوندگان با کف پا صاف فرود می آیند، بنابراین بالشتک در کل کفی قرار می گیرد که بسیار سفت تر است.

دویدن همچنین یک تمرین تاثیرگذاری بسیار بالاتر از پیاده روی است و کف پاهای ضخیم تر به عنوان ضربه گیر عمل می کنند. آنها همچنین وزن سبک تری دارند و قوس بیشتری دارند.

پوشیدن کفش پیاده روی برای دویدن توصیه نمی شود، اما راه رفتن با کفش های دویدن قابل قبول است. شایان ذکر است که کف ضخیم تر روی رانی است کفش‌های ng ممکن است در هنگام راه رفتن بیشتر خطر زمین خوردن باشند.

می‌بینید که برخی از کفش‌های پیاده‌روی دارای کفی مشابه با کفش‌های پیاده‌روی هستند. این کفی های محکم تر سطح کشش و دوام بالاتری را ارائه می دهند.

Vibram احتمالاً شناخته شده ترین زیره بیرونی با عملکرد بالا است. زیره‌های ویبرام از ترکیبی از لاستیک، سیلیکون و کربن ساخته شده‌اند که شبیه به ترکیبی است که در تولید لاستیک‌های خودرو استفاده می‌شود.