اولین دمپایی چرم مردانه هزار رنگ که با هر لباسی ست می شود

شخیص کفش‌ها و دمپایی های باکیفیت چرم زمانی مهم است که تصمیم می‌گیریم خودمان را با یک مدل رویایی جدید پذیرایی کنیم.

آیا تا به حال برای خرید یک جفت دمپایی چرم مردانه و یا کفش چرم، حتی کفش‌های طراحی‌شده، که بعد از چند ساعت استفاده بد به نظر می‌رسد، هزینه زیادی کرده‌اید؟

من این کار را انجام می‌دهم، و از آنجایی که این چیزی است که از آن متنفرم، یاد گرفته‌ام که کیفیت دمپایی چرم و کفش‌ها را قبل از خرید بدون تعصب به دقت ارزیابی کنم.

این بدان معناست که من از همان روش هم در فروشگاه‌های لوکس و هم در غول‌های ارزان قیمت استفاده می‌کنم. سالها تجارت دیوانه وار انجام دادم!

اگر فکر می کنید که خرید برندهای معروف برای خرید با کیفیت کافی است، متاسفم که شما را ناامید می کنم، زیرا ممکن است قطعی نباشد.

آنچه مسلم است این است که در مغازه های ارزان قیمت می توانید دمپایی و کفش های افسانه ای ساخت ایتالیا را با قیمت های بسیار مقرون به صرفه پیدا کنید.

یا می دانید آن برچسب نفرت انگیزی که زیر کف کفش و دمپایی ها چسبیده است؟ دانستن ترکیب کفش آزاردهنده اما ضروری است تا بفهمید برای چه چیزی هزینه می کنید.

نمادهای نشان داده شده جهانی هستند، برای راحتی، در اینجا افسانه ای برای تفسیر صحیح آنها وجود دارد.

کفش و دمپایی با آستر رویه و داخلی از چرم طبیعی مطمئنا راحت‌تر از کفش و دمپایی است که از مصنوعی ساخته شده است، اما درک این موضوع در نگاه اول همیشه آسان نیست.

جنس آستر داخلی بسیار مهم است، زیرا به عنوان مثال وقتی کفش و دمپایی را روی پاهای برهنه می پوشید، تاول ایجاد می کند.

مالش با مواد مصنوعی به طور فزاینده ای خطرناک است، زیرا پوست شما را گرم می کند و خطر ایجاد بریدگی ها و تاول هایی را به همراه دارد که برای بهبود کامل نیاز به چند روز درمان دارند.