با رشد بیشتر سطح کیفیت زندگی را ارتقا دهیم ؟

در این مقاله به شما خواهیم آموخت که چگونه با رعایت چند مورد کوچک که ظاهرا بی اهمیت است می توانید سطح کیفیت در زندگی را ارتقا دهید .

بیسکویت کوکی

این نوع شیرینی یکی از قدیمی ترین خوراکیهای سنتی به حساب آمده که در ایام قدیم آن را انواع چای، شیر، شربت و نوشیدنیهای دیگر میل می شد و از همه مهم تر میزان کالری موجود در بیسکویت کوکی باعث تقویت سیستم گوارشی و جلوگیری از دل ضعفه می گشت .

گیوه طرح دار

جنس گیوه طرح دار در سلامتی پا ها بسیار اهمیت دارد به صورتی که اگر جنس کف و یا حتی قالب آن بد و نا مرغوب باشد پا به شدت دچار مشکل خواهد شد. گیوه ها از پشم های طبیعی گوسفندان بافته شده اند که این پشم ها برای پا بسیار مفید هستند و سلامت پا را تضمین می کنند.

چای سیاه ممتاز

این محصول سرشار از آنتی اکسیدان قوی است و می تواند از پیری زودرس جلوگیری کند. بسیاری از افراد برای پاکسازی و آبرسان پوست هر روز صبح صورت خود را با چای سیاه ممتاز دم کرده تازه شستشو می دهند و همچنین باعث رفع آکنه و جوش در پوست صورت می شود.

کرم سفید کننده

یکی دیگر از انواع کرم سفید کننده صورت و بدن ، کرم خاویار میباشد. این کرم از کلاژن خاویار تهیه شده و دارای ویتامین B3میباشد. این لوسیون علاوه بر خوشبو کننده گی بدن و حفظ لطافت و طراوت پوست بدن از الاسیته و سلامت پوست مراقبت مینماید. جالب است بدانید که با مصرف لوسیون ها پی اچ اپیدرم پوست را حفاظت و تثبیت مینماید.