با کفش کالج طبی مردانه می توانید سریع تر به کالج آمریکا برسید

منشاء کالج های منگوله نسبتاً نامشخص است. شواهد نشان می دهد که پس از پایان جنگ جهانی دوم، بازیگر آمریکایی پل لوکاس در سفری به خارج از کشور کفش های آکسفورد را خریداری کرد که در انتهای بند آنها منگوله هایی دیده می شد.

امروزه کفش کالج طبی مردانه در طرح های مختلفی تولید می شود که نوع منگوله دار آن هم همچنانا طرفداران خاص خود را دارد.

هنگامی که او به ایالات متحده بازگشت، از Farkas & Kovacs، کفاش‌های مشهور نیویورکی درخواست کرد که این طرح این نوع کالج را تکرار کنند.

با این حال، لوکاس از نتیجه تحت تأثیر قرار نگرفت، و کفش‌ها را به Lefcourt نیویورک و همچنین Morris Bookmakers بورلی هیلز برد، که هر دو درخواست او را به Alden Shoe Company واگذار کردند.

آلدن طرح توری منگوله کالج و چرم را حفظ کرد و یک الگوی لغزنده را در آن گنجاند. آنها حدود یک سال قبل از معرفی آن به عموم مردم در سال 1950 از طریق فروشگاه های Morris و Lefcourt به اصلاح طرح ادامه دادند.

این طرح کفش کالج بسیار مورد توجه بود تا جایی که برادران بروکس از آلدن درخواست کردند تا در سال 1957 خط ویژه ای برای آنها ایجاد کند. برادران امروز

کالج بلژیکی سبکی است که در دهه 1950 توسط هنری بندل مفهوم سازی شد. ویژگی های متمایز اصلی کالج بلژیکی عبارت بودند از:

  • مواد و رنگ های غیر معمول
  • کفی نرم کالج از داخل دوخته شده بود
  • یک کمان کوچک قابل تشخیص

در سال 1954، خانواده بندل فروشگاه خود را فروخت و در سال 1956 به خرید دو کارخانه کفش در بلژیک رفتند و به ساختن کفش های تک جنسیتی خیره شدند.

کفش های کالج به سرعت تبدیل به محبوب شدند، با پاپیون مشخص ترین ویژگی بود. در نتیجه، بندل صنعت کفش بلژیک را نجات داد، شاهکاری که در سال 1964 نشان شوالیه Order of Leopold را برای او به ارمغان آورد.

اگرچه کالج های بلژیکی در سرتاسر جهان فروخته می‌شوند، تنها خرده‌فروشی که آنها را حمل می‌کند در خیابان 55 شرقی 110 در شهر نیویورک یافت می‌شود. البته، شما همچنین می توانید آنها را به صورت آنلاین خریداری کنید.