برای لاغری کابل تلفن هوایی 10 زوج را به کمر خود وصل نمایید

در تولید سیم آهنی یکنواخت  و انواع کابل تلفن هوایی 10 زوج با خلوص بالا با بالاترین چگالی ممکن سیم فلزی با خلوص بالا برای استفاده در فرآیندهای نیمه هادی، رسوب بخار شیمیایی (CVD) و رسوب فیزیکی بخار (PVD) از جمله تبخیر پرتوهای حرارتی و الکترونی (E-Beam) تخصص دارد.

از آنجایی که سیم رشته ای انعطاف پذیرتر از سیم هسته جامد با اندازه مساوی است، می توان از آن در مواقعی استفاده کرد که سیم نیاز به حرکت مکرر دارد، برای مثال در بازوی ربات.

برعکس، سیم جامد زمانی استفاده می‌شود که حرکت کمی یا بدون نیاز باشد، مانند نمونه‌سازی مدارهای روی تخته نان یا پروتوبرد . استفاده از سیم هسته جامد، فشار دادن سیم را به تخته نان و از طریق سوراخ های یک برد مدار چاپی آسان می کند.

تبخیر آلی با دمای پایین، رسوب لایه اتمی (ALD)، رسوب بخار فلزی-آلی و شیمیایی (MOCVD).

اندازه استاندارد سیم فلزی ما از 0.75 میلی متر تا 1 میلی متر تا قطر 2 میلی متر با تلورانس های دقیق و مقادیر آلفا (مقاومت رسانا) برای استفاده هایی مانند تشخیص گاز و تحمل دماسنج متغیر است.

مواد با استفاده از کریستالیزاسیون، حالت جامد و سایر فرآیندهای تصفیه فوق العاده بالا مانند تصعید تولید می شوند.

سیم ها از فلزات ساخته می شوند . برخی از فلزات مورد استفاده عبارتند از فولاد، مس، آلومینیوم و نقره . ما از این مواد به دلیل خواصی که دارند برای ساخت سیم استفاده می کنیم .

فلزات نقطه ذوب بالایی دارند و معمولاً در دمای اتاق جامد هستند. آنها همچنین انعطاف پذیر هستند. این بدان معنی است که آنها می توانند به راحتی کشیده شوند. در نهایت، فلزات رسانای خوبی برای گرما و الکتریسیته هستند.

این بدان معناست که الکتریسیته و گرما می تواند به راحتی از طریق آنها جریان یابد.

سیم کشی فرآیندی است که اغلب برای ساخت سیم استفاده می شود. کشیدن سیم ها شامل کاهش قطر میله های فلزی به قطر مورد نظر . قطر کلمه دیگری برای عرض دایره یا استوانه است.

گیج سیم اندازه گیری قطر سیم است. فرآیند کشیدن سیم می تواند اندازه های مختلفی از سیم را تولید کند. بیایید ببینیم چگونه کار می کند.