برگزاری صبحگاه با دمپایی المطراش انگشتی در پادگان تهران!

چه مدل هایی را برای راحت ماندن بدون فدا کردن استایل و ظرافت انتخاب کنیم؟ اگر مد زنانه مدل های زیادی از دمپایی زمستانی زنانه ارائه می دهد، دمپایی مردانه زمستانی نیز تفاوتی ندارد. از این گذشته، انسان به استایل خود بسیار توجه دارد، به خصوص در مورد کفش و دمپایی.

دمپایی المطراش انگشتی یکی از از کلاسیک ترین و خاص ترین مدل ها می باشد.

دمپایی های مردانه زمستانی بیشتر و بیشتر شبیه کفش های شیک واقعی می شوند و گرمی و نرمی را با استایل ترکیب می کنند. ماندن در خانه باید یک لذت واقعی باشد.

دمپایی ها انواع مختلف و بی شماری دارند که در اینجا به چند مورد اشاره می کنیم:

1. دمپایی جیر:

در پارچه نرم، چرم یا چرم ناپا، مقرنس مردانه تبدیل به دمپایی می شود. فضای داخلی به گونه ای طراحی شده است که پا را در دمای مناسب با دو نوع نگه می دارد.

در پارچه گرم یا برای کسانی که به سرما حساس هستند، با خز. برای مردان پیچیده تر نسخه هایی با پوست بره و گوسفند وجود دارد.

زیره آن از مواد مصنوعی لاستیکی شده و سبک تر از کفش است. از نظر زیبایی شناختی کفش های قایق را به یاد می آورند و چابکی، راحتی و ظرافت خود را حفظ می کنند.

رنگ های کلاسیک برای دمپایی های زمستانی مردانه هستند: طیف های مختلف قهوه ای، آنتراسیت و آبی تیره.

2. دمپایی مدل چکمه چرم مردانه:

اگر در این زمستان دما به خصوص سرد باشد، مشکلی نیست. دمپایی های مردانه به پوتین تبدیل می شوند و راه حلی ایده آل برای لحظات گرم آرامش هستند.

در چرم نرم، پوست بره، پوست گوسفند یا جیر، پاها را تا مچ پا گرم می کنند.
زیره آن بسیار سبک است: در مواد مصنوعی یا لاستیک طبیعی، صاف و مسطح است.

3. کفش ورزشی خانگی:

کفش های کتانی بلندی که حالا در تمام فصول به صحنه رفته اند، تبدیل به دمپایی مردانه می شوند. پوشانده شده با مواد مصنوعی پوشیده شده برای تضمین نرمی و گرما، کف‌های لاستیکی نسبتاً بزرگ را مانند خطوط معمولی کفش‌های این نوع ترکیب می‌کنند.

رنگ‌ها روشن و همیشه آماده شگفت‌انگیز هستند: از آبی برقی تا مشکی متالیک، از نارنجی تا سبز زمردی، شخصیت و استایلی را به صاحبش ارائه می‌دهند.

4. دمپایی چرم مردانه زمستانی:

پدر و مادربزرگ و مادربزرگ ما قبلاً آنها را روی پاهای خود می پوشیدند: دمپایی های چرمی زمستانی ظرافت را با عملی بودن ترکیب می کنند.

در قسمت پاشنه باز هستند و به دلیل خطوط هشیار و موادی که با آن تولید می شوند بسیار کلاسیک هستند و از جمله مزیت های خود گرم بودن، اشغال فضای کمی و تضمین راحتی عالی به واسطه بالشتک پاشنه پا هستند.

اگر چرم با کیفیت باشد، به راحتی قابل شستشو هستند آیا نکات ما را در مورد نحوه تمیز کردن چرم بررسی کرده اید؟ و می توانند برای مدت طولانی دوام بیاورند.