جدیدترین تلویزیون سامسونگ 55 اینچ یو اچ دی مجهز به اپلیکیشن ایکس باکس می باشد

پردازنده Samsung Crystal 4K، این طیف از تلویزیون‌های UHD کریستال سامسونگ را در یک کلاس خاص قرار می‌دهد، با توانایی چشمگیر در ارتقای کیفیت محتوا به وضوح 4K و همچنین تعادل کامل صدا.

سامسونگ طیف گسترده‌ای از تلویزیون‌ها مثل تلویزیون سامسونگ 55 اینچ یو اچ دی را ارائه می‌کند که پوشش می‌دهند. طیف وسیعی از ویژگی ها، در همه شکل ها و اندازه ها.

مطمئناً تلویزیونی وجود دارد که متناسب با سبک زندگی و فضای شما باشد. پیدا کردن تلویزیون مناسب به این بستگی دارد که چگونه می خواهید خود را از طریق طراحی بیان کنید و کدام ویژگی های سرگرمی را ترجیح می دهید.

اگر به دنبال جدیدترین تلویزیون یکپارچه سامسونگ هستید، تلویزیون هوشمند Neo QLED 8K 65 اینچی (2022) را بررسی کنید.

واضح ترین تصویر و صدای فراگیر سه بعدی ما را با Dolby Atmos® تجربه کنید. خودتان را کاملاً در خود غرق کنید فیلم‌های مورد علاقه در صفحه نمایش بی‌نهایت لبه به لبه زیبا، به علاوه لذت بردن از بسیاری از ویژگی‌های نوآورانه دیگر.

دانستن طیف‌های مختلف تلویزیون‌های سامسونگ و آنچه که آنها را متمایز می‌کند، راهی عالی برای یافتن تلویزیون بعدی شماست.

تلویزیون‌ها بر اساس اندازه متناسب با فضای موجود شما یا اینکه آیا ترجیح می‌دهید با ویژگی‌های دلخواه خود جستجو کنید، مطمئناً تلویزیون سامسونگ مناسب خود را پیدا می‌کنید.

با مراجعه به راهنمای خرید تلویزیون سامسونگ یا با بررسی ابزار Help Me Choose ما، توضیحات دقیق‌تری در مورد آخرین ویژگی‌ها ارائه دهید تا بفهمید کدام تلویزیون برای خانه شما بهترین است. خانه ی تو.

تعطیلات نزدیک است و یک تلویزیون جدید در صدر لیست آرزوهای بسیاری از مردم قرار دارد، اما کدام یک را انتخاب کنید؟ وقتی نوبت به خرید تلویزیون می رسد، مصرف کنندگان معمولاً دو سوال از خود می پرسند: اندازه آن چقدر است و هزینه آن چقدر است.

با این حال، ما شاهد رشد تقاضا برای تلویزیون‌های UHD هستیم زیرا مصرف‌کنندگان بیشتر و بهتر در مورد ویژگی‌هایی می‌آموزند که برای داشتن یک تجربه تماشای فراموش‌نشدنی در خانه شما واقعاً مهم است.