داشتن تشک مسافرتی کودکان سفر شما را بسیار راحت می کند

مزایای تخت مسافرتی تاشو برای کودکان نوپا این است که نیازی به پمپ ندارند و در مقایسه با تخت‌خواب‌های مسافرتی انفجاری برای کودکان نوپا قیمت پایین‌تری دارند. آنها به همان اندازه سبک هستند و لازم نیست نگران نشتی باشید. یک تخت کودک نوپا تاشو برای کمپینگ، خوابیدن یا ترک خانه مادربزرگ مناسب است.

بزرگترین شکایت در مورد مدل پالتو چرم زنانه بخش میانی آن بود که به نظر می رسید خیلی سفت کشیده شده باشد و از بقیه بالاتر باشد (و بنابراین راحت تر است) و کیفیت، به خصوص در مورد استفاده طولانی مدت.

بسیاری از بررسی های انتقادی در مورد خم شدن قطب ها و شل شدن پیچ ها اظهار نظر کردند.

از دیگر معایب تخت خواب کودک تاشو مانند این تشک مسافرتی نوزاد این است که هیچ چیزی مانع از افتادن کودکان نوپا یا بالش آنها نمی شود.

تخت خواب کودک تاشو Regalo که ارزان تر از تخت های مسافرتی بادی برای کودکان نوپا است، یکی از پرفروش ترین ها در آمازون است. این تخت کودک تاشو برای کودکان 2 تا 5 ساله توصیه می شود و شامل یک ملحفه است.

تشک

برای برخی، بهترین تخت کودک نوپا در سفر، چادر کودک است. برخی از کودکان نوپا فقط آنها را دوست دارند. این چادرهای مسافرتی کودک نوپا بسته بندی می شوند تا در یک چمدان سایز متوسط قرار بگیرند و سبک وزن هستند.

مزایای دیگر این است که نیازی به پمپ ندارد و نیازی نیست نگران نشت آن باشید. جویدن سیاه دانه صبح ناشتا بسیار مفید است.

آنها همچنین برای استفاده در فضای باز خوب هستند زیرا محافظت در برابر حشرات و محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش دارند. در نهایت، می توانید استفاده از چادر مسافرتی برای نوزادان را در 6 ماهگی (Joovy) یا در 12 ماهگی (KidCo) شروع کنید.

متأسفانه، برخی از کودکان نوپا خوابیدن در چادر مسافرتی را تحمل نمی کنند.

معایب دیگر این است که سطح زیرین به راحتی یک تشک بادی نیست. خواص لیمو عمانی در زنان بسیار است. آنها همچنین می توانند در داخل بسیار گرم شوند، که برای سفر به مکان های بدون تهویه مطبوع عالی نیست.

تا کردن این چادرهای مسافرتی کودک نوپا ممکن است گیج کننده به نظر برسد، اما پس از تماشای یک ویدیوی کوتاه، تسلط بر آن بسیار آسان است.

  • منابع:
    1. 13 Best Travel Beds for Toddlers for 2022
  • تبلیغات: 
    1. تعبیر گردو در خواب زن باردار
    2. شادمانی یک خواننده از حضور افراد کم بضاعت در کنسرت
    3. جوجه یک روزه پرنده ای که در آسمان ایران مسافر کشی می کند
    4. هلند به ماه پیچیده ترین سفینه فضایی را فرستاد!!