دفتر سیمی دولتی باعث دعوای مدیر دو مدرسه کرج شد

هیچ تکه کاغذی قرار نیست زنگی را به صدا درآورد تا به شما یادآوری کند که قبض را پرداخت کنید یا فاکتور بفرستید. کاغذ متکی به این است که شما زمان و تلاش خود را صرف می کنید تا خودتان در سررسید بمانید.

اگر در 20 سال گذشته هر روز صبح دفتر خاطرات یا تقویم خود را چک می‌کنید، احتمالاً می‌توانید به یادداشت کردن یادآورهای مهم اعتماد کنید، اما اگر 100٪ مطمئن نیستید که آنچه نوشته‌اید را بررسی می‌کنید، ممکن است ضرب الاجل مهم با تکیه بر کاغذ.

این روزها هم استفاده از دفتر سیمی دولتی و یا دیگر دفترچه های یادداشت همچنان رواج دارد و افراد زیادی از آنها استفاده می کنند.

از سوی دیگر، ابزارهای دیجیتال، اعلان‌هایی را به تلفن، رایانه یا حتی ساعت شما ارسال می‌کنند که به سختی می‌توانید آن‌ها را دریافت کنید. چشم پوشی.

مرتبط: یادآوری‌ها را تنظیم کنید و وظایف تکرار شونده را در برنامه‌های مورد علاقه خود با Schedule by Zapier خودکار کنید.

ابزارهای دیجیتال ویژگی های جستجویی را ارائه می دهند که به سادگی نمی توان آنها را روی کاغذ موازی کرد.

از جستجوی سال‌ها اطلاعات گرفته تا جستجو در نام وظایف و یادداشت‌های پیوست شده به رویدادهای تقویم، این ویژگی داخلی است که یک نوت‌بوک کاغذی نمی‌تواند آن را شکست دهد، حتی با یک فهرست یا برگه‌های چسبنده برای علامت‌گذاری صفحاتی که اغلب استفاده می‌شوند.

من می خواهم یک شخص Bullet Journal باشم. من حتما انجام میدم. من تلاش کردم و تلاش کردم و تلاش کردم. فقط هیچ وقت برای من کار نمی کند.

به خاطر داشته باشید که حتی انواع غیررسمی نگهداری سوابق دارای وضعیت قانونی هستند. هر پروژه رسمی که سرمایه گذاری می شود باید با یک فرآیند ثبت سوابق همراه باشد.

این نگهداری سوابق اساس هر تلاشی است که باید انجام دهید تا نشان دهید که کار را مطابق با استانداردهای پذیرفته شده رشته خود و به روشی که در ابتدا دنبال آن بوده اید انجام داده اید.