ساخت کتونی چینی که با نور خورشید به رنگ سفید در می آید

به گفته Cunha، کفش‌های کتانی پلتفرمی همچنین دارای مزیت داشتن جعبه پنجه پهن‌تر برای قرار دادن راحت انگشتان هستند که می‌تواند احتمال ابتلا به بیماری‌های دردناک پا مانند نوروم مورتون یا تشدید بدشکلی بونیون یا انگشت چکشی موجود را کاهش دهد.

اگر هنوز هم می‌خواهید به آن ظاهر مد روز دست پیدا کنید، Cunha پیشنهاد می‌کند یک کفش ورزشی با ارتفاع پلت فرم مناسب انتخاب کنید.

کتونی چینی جزو کتونی هایی می باشد که از دوام و انعطاف بالایی برخوردار است.

کتونی

او توصیه می کند: “ارتفاع سکوی شما هرگز نباید بیشتر از سه اینچ باشد.” “مطمئن شوید که تفاوت بین جلو و پشت کفش هرگز از 3⁄4 اینچ بیشتر نشود، زیرا وضعیت و راه رفتن شما را تغییر می دهد.”

با در نظر گرفتن این موضوع، ما بهترین کفش‌های کتانی پلت فرمی را که شما را راحت و مد روز نگه می‌دارند را معرفی می‌کنیم. از توری های شیک گرفته تا کتانی های مد روز، در زیر پنج کفش کتانی وجود دارد که هر بودجه ای را برآورده می کند.

با عرض ادب از Farfetch
1
به این کفش کتانی پلت فرم نایک (که دارای یک پلت فرم 1 3/4 اینچی است) اعتماد کنید تا ظاهر ورزشی خود را ارتقا دهید. به علاوه، این کفش‌های کتانی پلت فرم نیز بسیار متنوع هستند، به این معنی که می‌توانید آن‌ها را با همه چیز از دامن ماکسی گرفته تا شلوار جین بپوشید.

نایک
کفش ورزشی Air Force 1 Low LX
279.00 دلار
هم اکنون خرید کنید

بچرخد
2
این کفش کتانی توری دارای یک جلوی چرمی با زیره بالایی است که پاهای شما را در طول تعطیلات آخر هفته طولانی یا روزهای کاری بی پایان شما نگه می دارد. از آنجایی که این کتانی به اندازه‌های معمولی و شیک است، می‌توانید آن‌ها را به‌راحتی با کفش‌های دویدن یا LBD کلاسیک بپوشید.