شرکت چمدانی سامسونت و شایعات پشت سر پیشروترین شرکت مسافرتی

چمدان سامسونت پیشروترین شرکت مسافرتی و چمدانی در جهان با مقیاس و قدرت برند برتر نسبت به رقبا است.

سامسونایت پس از خرید Tumi در سال 2016، اکنون تمام بخش‌های محصول و قیمت‌ها را در بازار چمدان‌ها در بر می‌گیرد.

سامسونایت قادر خواهد بود FCF اضافی را برای کاهش اهرم از Tumi LBO به کار گیرد و ارزشی را برای دارندگان سهام ارائه کند.

سامسونیت (OTCPK:SMSOF) (OTCPK:SMEY) بزرگترین شرکت چمدان مسافرتی در جهان است که طراحی، تولید، توزیع و فروش چمدان، کیف‌های تجاری و معمولی و همچنین لوازم جانبی مسافرتی در برندهای مختلف از جمله Samsonite، American Tourister، Tumi، گریگوری، اسپک، های سیرا، کامیلیانت، هارتمن و لیپل.

Samsonite قبل از بحران توسط CVC Capital Partners، یک شرکت سهامی خصوصی اروپایی، خریداری شد. پس از سال 2008، کسب و کار بازسازی شد و تیم پارکر به عنوان رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت کرد. در سال 2014، رامش تاینوالا به جای تیم پارکر به عنوان مدیرعامل شرکت کرد، در حالی که تیم رئیس هیئت مدیره باقی ماند.

چمدان

این شرکت تقریباً تمام تولیدات خود را به چین، ویتنام، و بنگلادش و غیره برون سپاری می کند، به استثنای برخی از خطوط تولید سخت که با استفاده از مواد منحنی اختصاصی Samsonite (حدود 6 درصد از حجم) تولید می شوند.

محصولات این شرکت شامل بخش های متوسط ​​بازار (75-150 دلار)، پریمیوم (150-400 دلار) و لوکس (> 400 دلار) است و فقط در بخش ارزش (<75 دلار) در APAC وجود دارد. محصولات بیشتر به سه دسته تقسیم می شوند: مسافرت که شامل چمدان، چمدان و چمدان می شود.

کسب و کار که دارای ویژگی های خاص برای حمل لپ تاپ / اسناد است و شامل کیف / کیف های کامپیوتری است. و گاه به گاه، که شامل کیف های استفاده روزانه مانند کوله پشتی، کیف های شانه ای یا کتانی می شود.

Samsonite از طریق کانال های عمده فروشی (74٪ از فروش، 98٪ از نقاط فروش) و خرده فروشی (26٪ از فروش، 2٪ از نقاط فروش) از طریق بیش از 50000 نقطه فروش به فروش می رسد. نقاط خرده‌فروشی درصد زیادی از فروش را تشکیل می‌دهند، زیرا آنها فقط محصولات مارک سامسونایت را می‌فروشند و قیمت‌ها/حاشیه‌ها بالاتر است زیرا مستقیماً برای مصرف کننده است.

کانال‌های توزیع خرده‌فروشی شامل فروشگاه‌های متعلق به شرکت، فروشگاه‌های خروجی، فروشگاه‌های شریک و تجارت الکترونیک است.