غذیه ای از مصرف عسل خام تجاری مصرف

اگر عسل را ترجیح می دهید، سعی کنید نوع عسل ارگانیک کوهی خام آن را انتخاب کنید که حاوی ویتامین ها، آنزیم ها، آنتی اکسیدان ها و سایر مواد مغذی بیشتری نسبت به شکر سفید است و در حد اعتدال از آن استفاده کنید.
البته شایان ذکر است که هر گونه فواید تغذیه ای از مصرف عسل خام ناچیز است.

عسل به عنوان یک قند «رایگان» طبقه بندی می شود، نوعی که به ما توصیه می شود در رژیم غذایی خود محدود کنیم – بنابراین اگرچه ممکن است برای اکثر بزرگسالان بی خطر باشد، باید در مقادیر دستورالعمل مصرف شود.

برای بیماران دیابتی یا کسانی که سعی در مدیریت سطح قند خون خود دارند، جایگزینی شکر به جای عسل هیچ مزیتی ندارد زیرا هر دو در نهایت بر سطح قند خون تأثیر می‌گذارند.

علاوه بر این، همه نوزادان زیر 12 ماه نباید عسل ارگانیک کوهستان خام یا تجاری مصرف کنند. این به این دلیل است که آنها ممکن است در معرض خطر نوعی مسمومیت غذایی به نام بوتولیسم باشند.

اگرچه بسیاری از ما ممکن است از عسل در رژیم عسل ارگانیک شیراز غذایی خود لذت ببریم، اما برای همه قابل قبول نیست. عسل گیاهی نیست ، زیرا برداشت عسل برای زنبورها مضر است، زنبورهایی که برای تولید آن تلاش کرده اند و از بقای خود در ماه های زمستان حمایت می کنند.

دستور العمل های عسل سالم
چغندر کباب
عسلی سالاد زمستانی عسلی
کلمانتین و کوسکوس
عسل عدس مخلوط سبز بخارپز شده با خردل عسلی
عدس، هویج کباب تند و سالاد فتا سالاد
بادمجان مراکشی و نخود

کری تورنس لیسانس (Hons) PgCert MBANT یک عسل ارگانیک متخصص تغذیه ثبت شده با مدرک تحصیلات تکمیلی در تغذیه شخصی و تغذیه درمانی است.

او عضو انجمن بریتانیا برای تغذیه و شیوه زندگی پزشکی (BANT) و عضو انجمن نویسندگان غذا است.

  • منابع:
    1. Is honey good for you
  • تبلیغات: 
    1. فواید آلو خشک را میدانید؟
    2. کشف گنجشکی در ایران که تخم طلا می گذاشت
    3. با این کار ها پله های موفقیت در یک شبه طی کنید
    4. پرورش زعفران در کشور های دیگر به چه صورت است؟