فروش میلیاردی ماهی های زینتی همه را متعجب کرد

در آزمایشگاه آبزی پروری گرمسیری دانشگاه فلوریدا در راسکین جایی که ماهی آبی تانگ “دوری” که با فیلم Finding Nemo محبوبیت یافت برای اولین بار با موفقیت پرورش یافت استادیار مت دی ماجیو و شاگردانش برای تولید غلاف غلاف کار کرده اند.

اما ثابت شده است که حتی بلند کردن غلاف های کوچک گوشت شترمرغ نیز دشوار است.

بیش از 10000 مایل دورتر از آزمایشگاه فلوریدا، در سواحل استوایی شمالی بالی، اندونزی، ون پینگ سو، پرورش دهنده مشهور ماهی، بین مخازن بزرگ ماهی سیمانی راه می‌رود، دستور پخت پلانکتون زئوپلانکتون خودش در یک مخزن دایره‌ای در آن نزدیکی است.

سو گفت که او 10 کلید مختلف برای موفقیت دارد لباس منشی بیمارستان که نزدیک به دو دهه در حال توسعه آنها بوده است.

این کلیدها او را قادر می‌سازد تا ماهی‌هایی را پرورش دهد که هیچ کس دیگری ندارد از جمله فرشته‌ماهی‌های راه راه و خفاش‌ماهی‌های پرتقالی با بدن سیاه و سفید.

ماهی

اما در پنج سال گذشته برخی سازمان‌ها مانند Rising Tide Conservation، یک سازمان غیردولتی که به توسعه و ترویج آبزی پروری اختصاص دارد وجود داشته‌اند که برای ترویج اشتراک‌گذاری اطلاعات تلاش کرده‌اند.

ماهی های پرورش یافته و لژ کفش توسط سو نیز به صورت آنلاین صدها دلار به فروش می رسد.

او با برجسته کردن گونه‌هایی مانند راس، پروانه‌ماهی و تانگ گفت: «این به تسریع تعداد گونه‌هایی که در آن زمان توانسته‌ایم پرورش دهیم و همچنین تنوع گونه‌ها کمک کرد.

آزمایشگاه تحقیقاتی راین که شامل پرورش ماهی‌های ماشه‌دار ملکه دندان‌دار و یاشا گوبی‌های راه راه قرمز است تلاش کرده است تا تحقیقات خود را با پرورش دهندگان نیز به اشتراک بگذارد.

اما راین و سایر پرورش دهندگان ماهی زینتی اعتراف می کنند که بعید است همه ماهی های آکواریومی در اسارت پرورش یابند.

راین گفت و پرورش ماهی تضمین نمی کند که آن را به بازار برساند یا در بازار خوب عمل کند. ماهی‌های پرورش‌یافته در اسارت هزینه بیشتری دارند و کارشناسان صنعت ماهی می‌دانند که متقاعد کردن مصرف‌کنندگان باید برای آنها هزینه بیشتری بپردازند، زمان می‌برد.

  • منابع:
    1. Mysterious breeding habits of aquarium fish vex experts
  • تبلیغات: 
    1. 30 روزه با ما خوش هیکل شوید
    2. مردمان ثرومندی را که شاد نیستند بشناسید!
    3. شگفتیهای زندگی یک فرد میلیاردر!
    4. یک مرد خود را جلو درب خانه آتش زد!!