مطالعات مشاهده ای سکته مغزی جایگزین فرانسوی روغن زیتون

یک مطالعه مروری غول‌پیکر که شامل  روغن زیتون خوراکی داده‌های بیش از 840000 نفر بود، نشان داد کسانی که بیشترین روغن زیتون می‌خورند، 9 درصد کمتر در معرض مشکلات قلبی و 11 درصد احتمال مرگ زودهنگام در مقایسه با کسانی که کمترین روغن زیتون مصرف می‌کنند، کمتر است.

پیام کلیدی: روغن زیتون فوق بکر حاوی تعدادی ترکیبات فعال است که به سلامت قلب کمک می کند. مطالعات مشاهده ای به طور مداوم نشان می دهد که کسانی که بیشتر مصرف می کنند، خطر ابتلا به بیماری قلبی کمتری دارند.

3. روغن زیتون ممکن است در برابر سکته مغزی محافظت کند
سکته مغزی دومین کشنده بزرگ پس از بیماری قلبی است.

این بیماری ارتباط نزدیکی با بیماری قلبی دارد و در بسیاری از عوامل خطر مشابه، مانند کلسترول بالا و فشار خون بالا سهیم است.

یک مطالعه فرانسوی که مصرف روغن زیتون و بروز سکته مغزی را مقایسه کرد، نشان داد افرادی که بیشترین مقدار روغن زیتون را مصرف می‌کنند، 41 درصد کمتر در معرض خطر سکته مغزی هستند. تعدادی از مطالعات دیگر نیز نتایج مشابهی یافته اند.

این یافته ها منطقی است زیرا افرادی که از روغن زیتون ارگانیک استفاده می کنند احتمالاً جایگزین سایر چربی های کمتر سالم برای قلب در رژیم غذایی خود می شوند.

این را با محتوای بالای آنتی اکسیدان و روغن زیتون رویال چربی تک غیراشباع موجود در روغن زیتون فوق بکر ترکیب کنید و واضح است که چرا به نظر می رسد تأثیر مطلوبی بر سلامت قلب و عروق دارد.

پیام کلیدی: رژیم غذایی سرشار از زیتون در مطالعات مشاهده ای نشان داده است که به طور چشمگیری خطر سکته مغزی را کاهش می دهد. حدود یک میلیون نفر در استرالیا به دیابت نوع 2 مبتلا هستند.

دیابت نوع 2 با کاهش اثربخشی انسولین روغن زیتون 3 لیتری مشخص می شود، هورمونی که گلوکز (قند) را از خون خارج و به سلول ها منتقل می کند تا به عنوان انرژی مورد استفاده قرار گیرد.

  • منابع:
    1. Health Benefits of Extra Virgin Olive Oil That You Can’t Ignore
  • تبلیغات: 
    1. عوامل کلیدی که بر عمر لوله پلی اتیلن تاثیر می گذارد
    2. با این راهکار ها حتی از بیل گتس پیشی بگیرید
    3. کسب و کارهای جذاب برای ثروت آفرینی
    4. استفاده چای ترش برای رشد گل محمدی