معاوضه برنج تایلندی امروز در بازار با یک تن پرتقال تامسون!

فواید برنج برنج ممکن است فوایدی برای سلامتی داشته باشد، به ویژه فرآیندهای پیری و بیماری های مرتبط با آن را کاهش می دهد و خطر قلبی عروقی را کاهش می دهد.

از نظر تغذیه ای، برنج تایلندی امروز در بازار یک کربوهیدرات یا بهتر است بگوییم عمدتاً منبع کربوهیدرات محسوب می شود، بنابراین می توان آن را به جای نان، ماکارونی یا سایر غلات مانند جو، غلات و جو دوسر استفاده کرد.

موارد منع مصرف برنج هنگامی که به مقدار کافی مصرف شود، هیچ گونه منع مصرفی برای انواع برنج وجود ندارد.

با این حال، باید مراقب بود که در مصرف آن زیاده روی نشود تا از اثرات نامطلوب بر قند خون، تجمع فلزات سنگین مانند آرسنیک و مواد ضد مغذی مانند فیتات ها جلوگیری شود.

همچنین با خواص موناکولین تولید شده از تخمیر برنج آشنا شوید کالری و ارزش غذایی برنج 100 گرم برنج فراهم می کند:

  • 332 کیلو کالری
  • پروتئین 6.7 گرم
  • چربی 0.4 گرم
  • کربوهیدرات 80.4 گرم
  • شکر 0.2 گرم
  • فیبر 1 گرم

آیا برنج چاق کننده است؟در بین همه غلات، برنج کمترین پتانسیل حساسیت زایی را دارد.

تصادفی نیست که از آن در رژیم های غذایی به اصطلاح ابتدایی استفاده می شود که مخصوص جستجوی غذاهای کم تحمل است.

اینها رژیم هایی هستند که به آنها رژیم های محرومیتی نیز می گویند، که در آنها یک سفر تغذیه ای با غذاهای بسیار کمی که ایمن در نظر گرفته می شوند آغاز می شود و بقیه به تدریج با مشاهده واکنش های بدن یکی پس از دیگری ادغام می شوند.

آرد کامل: برای دیابت مفید است:

اگر یکپارچه باشد، می توان از آن استفاده کرد، اما هنوز با اعتدال خاص، حتی برای بیماران دیابتی. شاخص گلیسمی آن در واقع کمتر از پاستا است.

مناسب برای فنیل کتونوری و هیپراوریسمی:

برنج به دلیل محتوای پروتئینی کمی که دارد برای بیماران نفروپاتی و فنیل کتونوریک مناسب است. از آنجایی که این ماده غذایی ضد اوریک است، پزشکان آن را به بیماران مبتلا به نقرس و هیپراوریسمی توصیه می کنند.