موتورهای بنزینی فیلتر کننده های آب گازوئیل دار

هر فیلتر جهت جریان خاصی برای فیلتر بنزین ماکسیما سوخت بنزین یا گازوئیل دارد، به همین دلیل توجه به آن هنگام نصب فیلتر بر روی خودرو بسیار مهم است.

مدل‌هایی که در موتورهای دیزلی استفاده می‌شوند، مجهز به جداکننده‌های آب هستند که آب را از سوخت دیزل جمع‌آوری می‌کنند.

در برخی از آنها می توان آب جمع آوری شده را با استفاده از یک دریچه مخصوص با مهر و موم تخلیه کرد.

همچنین سیستم‌های دیگری مانند آهن‌ربا برای گرفتن ذرات فلز، شیرهای برگشتی برای جلوگیری از جریان پاداش سوخت، بخاری‌های سوخت و همچنین حسگرهای محتوای آب اعمال می‌شوند.

PURRO انواع فیلترها را ارائه فیلتر بنزین پراید می دهد و مکانیک ها می توانند به راحتی فیلتری را برای برند و مدل خاص خودرو در محدوده محصولات ما پیدا کنند.

چندی پیش می‌توانست خودروهای فیلتر بنزین سواری بدون فیلتر سوخت را پیدا کند. کاربراتور نقش خود را با استفاده از یک غربال فیلتر داخلی بر عهده گرفت.

این واقعا کارآمد نبود، اما همچنین چندان مورد نیاز نبود، زیرا سیستم سوخت با کاربراتور دارای تحمل بسیار بالایی در برابر ناخالصی ها و کیفیت پایین سوخت بود.

ذرات کثیفی احتمالی چندان روی کار موتور تأثیر نمی گذاشت و کیفیت گازهای خروجی یا دقت دوز سوخت در آن زمان چندان مهم نبود. وقتی کاربراتور گرفتگی داشت، فقط تمیز کردنش کافی بود.

زمانی که موتورهای بنزینی فیلتر بنزین ساینا مدرن و موتورهای دیزلی محبوبیت بیشتری پیدا کردند، همه چیز تغییر کرد. سیستم های تزریق دقیق در موتورهای دیزلی و موتورهای بنزینی با تزریق مستقیم به دوزهای بسیار دقیق سوخت نیاز دارند.

همه انحرافات به وضوح بر کار موتور، قدرت آن و ترکیب گاز اگزوز تأثیر می گذارد. در موارد شدید، ما حتی می توانیم آسیب سیستم تزریق را تجربه کنیم و این به نوبه خود هزینه زیادی برای تعمیر ایجاد می کند.

  • منابع:
    1. Porro Recommend fuel filters
  • تبلیغات: 
    1. تاثیر تیشرت در احساسات و عواطف جوامع مختلف
    2. برای محو کردن موهای سفید خود از رنگ مو استفاده کنید!
    3. بهتر است از این نوع میوه ها برای تهیه میوه خشک استفاده کنید
    4. فرآیندهای مورد نیاز برای تبدیل شدن چرم خام به یک محصول چرمی