نخبه ها از دفتر فنری 40 برگ استفاده می کنند

یک دفترچه یادداشت مارپیچ و یا همان سیمی را روی میز هر کسی می توانید ببینید و یک دفترچه یادداشت با صفحاتی که می توانید مرتب کنید.

اگر می‌خواهید جزئیات بیشتری در مورد دفتر و آنچه به دنبال آن بودیم یا اینکه چرا مورد علاقه‌تان در این فهرست قرار نگرفت، می‌توانید نحوه انتخاب‌های خود و آزمایش آنها را بخوانید.

انواع مختلفی از دفتر فنری 40 برگ و یا نوع یادداشتی آن که کوچک می باشد و به راحتی قابل حمل است را می توانید بیابید و استفاده نمایید.

ملانی پینولا، نویسنده ارشد کارمند Wirecutter، بیش از ده سال است که در مورد فناوری و موضوعات اداری خانگی برای سایت هایی مانند Lifehacker، PCWorld، Popular Mechanics و Laptop Magazine نوشته است.

برای بیش از پنج سال، او تجهیزات Wirecutter را آزمایش و بررسی کرده است، از جمله موارد ضروری در دفتر خانه مانند وب کم، میکروفون USB و صندلی های اداری.

او یک طرفدار سرسخت لوازم التحریر است که روزانه از دفتر برای کارهای کاری و شخصی استفاده می کند. احتمالاً می‌گوید که تقریباً همه نزدیکان او یک دفترچه یادداشت به او هدیه داده‌اند.

در طول تحقیقات مقدماتی خود در دفترچه یادداشت، با کار وبلاگ نویسان با تجربه ای که قلم، مداد و لوازم التحریر را بررسی می کنند، مشورت کردیم و به آنها اعتماد کردیم.

این افراد نسبت به بسیاری از افراد به عملکرد کاغذ در برابر انواع ابزارهای نوشتاری اهمیت بیشتری می دهند و همچنین طیف گسترده ای از کاغذها را برای مقایسه دفتر ها دارند.

به ویژه، ما ایمیل‌هایی را با سه وبلاگ‌نویس مبادله کردیم تا از دفترچه‌های مورد علاقه‌شان جویا شویم: برد داودی، معتاد به قلم، یکی از بنیان‌گذاران Nock Co است که دفتر ‌ها و کیف‌های نوشت افزار تولید می‌کند.

الیزابت نیوبری از No Pen Intended صدها بررسی درباره خودکارها و دفتر ها نوشته است و به ویژه از کاغذهایی که می توانند در برابر یک خودکار مقاومت کنند قدردانی می کند و ایان هدلی از قلم ها! کاغذ! مداد! یک هنرمند حرفه ای است که موتور جستجوی وبلاگ قلم Pennaquod را نیز اداره می کند.