پلاستیک های اختراع شده که وزن محصول را نمایش می دهند .

هرچقدر تکنولوژی در دنیای امروزی به کمک ما می آید باعث میشود بهره وری بهتر از لحاظ مدیریت زمان و کیفیت محصولات نهایی را داشته باشیم، در صنعت پلاستیک بطری پلاستیکی طرح دار امروزی میبینیم چه دگرگونی در کیفیت مواد، طرح، نقش و رنگ ها ایجاد شده تا جایگزین خوبی از لحاظ قیمت و کاربری به نسبت دیگر محصولات به وجود آورد.

یک نوع بطری در سایز معمول و پر رفدار در بازار وجود دارد به نام بطری پلاستیکی کوچک که عمدتا بعد از مصرف اولیه به دلیل سایز کوچکش که به بطری نوشابه میتوان اشاره کرد جایگزین خوبی برای مصارف های دیگر در منازل دارد مثل مایعات، حبوبات و… که میتوان معرفی کرد .

مواد پلاستیکی یکی از پر کاربرد ترین بخش مصارف آنها در ظروف آزمایشگاهی می باشد که در انتخاب بطری پلاستیکی مایعات مسئله مهمی که در این قسمت باید به آن توجه شود نوع مواد اولیه به کار رفته در پلاستیک می باشد زیرا تماس با مایعات آزمایشگاهی دچار دگرگونی شیمیایی نشوند .

بطری پلاستیکی محیط زیست نوعی پلاستیک تجدید پذیر به شمار می آیند که با پیشرفت روز به روز علم برای کامل کردن این نظریه به دست آورد های خوبی برای حفظ محیط زیست از سمت دانشمندان به گوش می رسد .