کجا جوراب خوب پیدا کنیم

جوراب ها را فراموش نکن، جوراب زنانه شیک  من متوجه شدم که دارم فکر می کنم. در حالی که برخی ممکن است یونیفرم روشنفکران کرانه چپ را برای انطباق با حال و هوای جدید «هوشمندی انرژی» (Sobriété énergétique) به تمسخر بگیرند، در حالی که برخی دیگر مانند نخست وزیر الیزابت بورن به برگزاری جلسات رسمی با ژاکت پف دار خود متوسل می شوند، که واقعاً خوب است.

یک جفت شلوار یک قطعه ضروری از کیت گرم نگه داشتن است.

خوشبختانه برای زیبایی‌شناسان،جیوه در تلویزیون توشیبا جوراب‌ها نیز با ست‌های زنانه در کت‌واک‌های دیور، هرمس و شنل برای پاییز عرضه شده‌اند. پیاده‌روهای هفته مد پاریس در اکتبر گذشته مملو از شرکت‌کنندگان در نمایشگاه بود که جوراب‌های نامرئی یا جوراب شلواری شفاف را کنار می‌گذاشتند  و به نفع جوراب‌های مچ پا با کفش‌های لوفر و پمپ‌های نوک تیزشان بودند.

از آنجایی که جوراب ها چیزی برای پنهان کردن هستند، اکنون بهترین اکسسوری یکشنبه هستند.

همانطور چاقو شکاری که لوسیندا چمبرز، مدیر سابق مد بریتانیایی Vogue (به ندرت بدون یک جفت جوراب رنگارنگ ماریا لا روزا همراه با صندل‌های پاشنه بلند یا کفش‌های کتانی پلت فرم دیده می‌شود) اشاره می‌کند: «جوراب مچ پا باعث می‌شود کمی خنک‌تر و کمی فردی‌تر احساس کنم. از یک جوراب شلواری این یک سرمایه‌گذاری کوچک است که تاثیرگذار است.»

اما اگر بودجه‌تان به 700 پوندی چنل جوراب‌های خوب نمی‌رسد،کجا می‌توانید جوراب‌های خوب تهیه کنید؟ جوراب‌ها ممکن است فکر دیگری به نظر برسند که همراه با مواد غذایی هفتگی در چرخ دستی انداخته می‌شوند، اما ارزش آن را دارد که مقداری پول نقد بیشتر خرج کنید – مثلاً بیش از 15 پوند برای یک جفت خوش‌ساخت و بیشتر فکر کنید.

که چه چیزی می‌تواند قیمت دستگاه لیوان کاغذی اغلب به عنوان یک علامت نگارشی صیقلی عمل کند. روی یک لباس ساده علامت بزنید به من اعتماد کنید. همانطور که جوراب‌های راحت، بادوام و قابل تنفس خود را می‌پوشید  و ممکن است سبک قوزک پای فالکه را به رنگ قهوه‌ای شکلاتی پیشنهاد کنم (18 پوند، falke.com) – تعجب خواهید کرد که چرا سال‌ها از یکی از آنها غفلت کرده‌اید. از لوازم اصلی کمد لباسی که بیشترین زمان را صرف پوشیدن آن می کنید. گفته می شود.

همه جوراب ها برابر نیستند. در اینجا یک راهنمای مفید است.

  • منابع:
    1. Where to find good socks
  • تبلیغات: 
    1. استفاده از کنسانتره آهن به عنوان کود برای گیاهان!
    2. زنی که با معشوقه اش اموال شوهرش را بالاکشید!
    3. تعیین کننده مد لباس یک پیرزن 100ساله است!
    4. ریمل هایی که باعث تغییر رنگ دائمی مژه ها می شوند