کوهنوردان با طناب پلاستیکی پلی اتیلن به اورست اصعود کردند

برای آویزان کردن اقلام از انواع طناب استفاده کنید. سوله ها، گاراژها را سازماندهی کنید یا وسایل را در بالکن یا حیاط با انواع طناب آویزان کنید.

دور راهروها را با طناب پلاستیکی پلی اتیلن بپیچید یا برای چمن خود تزئیناتی مانند تورهای تزئینی یا صنایع دستی ماکرامه ایجاد کنید.

طناب و برزنت را با هم ترکیب کنید تا یک پناهگاه موقت برای محافظت در برابر محیط سخت و شرایط آب و هوایی ایجاد کنید.

به ماهیگیری می روید یا هنگام رفتن به سفر نیاز به حمل وسایل دارید؟ بافتن یک تور بسته به سبک استفاده شده و اندازه طناب می تواند ساده یا دشوار باشد.

پیر یا جوان، مسابقه دادن از طریق یک مسیر با مانع یک فعالیت سرگرم کننده و سرگرم کننده است. از طناب برای ایجاد یک پیچ و خم، جنگل طناب یا یک توری برای خزیدن زیر آن استفاده کنید.

حتی می‌توانید یک مسیر تیمی با موانع با رویدادهایی مانند چرخ دستی‌های پیاده‌روی ایجاد کنید.

خطوط سگ برای بیرون و افسار همگی می‌توانند با استفاده از طناب و طناب ما ساخته شوند، بنابراین می‌توانید سگ یا گربه‌تان را بدون نگرانی در مورد فرار آنها به بیرون رها کنید.

حتی می توانید چند اسباب بازی زیبا برای حیوانات خانگی خود بسازید.

پناهگاهی که با طناب بسته شده است بسیار قوی تر از پناهگاه هایی است که طناب ندارند. طناب افزودنی عالی برای هر سرپناهی است.

در صورتی که طوفان های بزرگ تصمیم بگیرند کمپینگ شما را خراب کنند، می تواند پناهگاه یا حتی جان شما را نجات دهد.

طناب می تواند سه قطب را به هم ببندد تا یک سه پایه تشکیل دهد. می‌توانید از ترکیب گره‌های مخصوص استفاده کنید که میله‌ها را محکم می‌کنند تا بسیاری از ابزارهای کمپ مفید را تشکیل دهند.